Vanaf heden wordt deze pagina opgesplitst in verschillende andere pagina’s, gekoppeld aan verschillende thema’s

Mijn studies rond het bouwen van websites, Social-Media, networkmarketing enz. zijn zwaar, zeer zwaar geweest.

Om mijn studies te kunnen voltooien heb ik in één jaar tijd bijna 100 Blogsites gemaakt, rond allerlei verschillende thema’s.

Elk van deze sites was gekoppeld aan één en dezelfde Facebook-Fanpagina. Met als gevolg dat op deze éne pagina, al de berichten van al mijn Blogs terechtkwamen.

Evenwel, dit heeft als gevolg gehad, dat mensen die zo aardig waren om mij een like op deze pagina te geven, omwille van een bericht dat in hun smaak viel, daarna ook talrijke berichten binnenkregen die zij helemaal niet aardig vonden.

Het is bijna een wonder dat er nog steeds meer dan 1600 likes op deze pagina staan, want alhoewel ikzelf Spam haat als de pest, begon dit er aardig op te lijken dat ik zelf Spam aan het verspreiden was.

Daarom ga ik de volgende dagen mijn verschillende Blogs opdelen in verschillende categorieën, en per categorie een nieuwe fan-pagina maken dat hiermee overeenkomt, zodat de lezers nog enkel die berichten ontvangen waar zij voorkeur aan geven.

Dit zal wel als gevolg hebben dat het cijfer dat boven mijn Nieuwsbrieven staat ernstig zal slinken, maar het zal fair zijn tegenover mijn lezers en er zullen nadien ook minder lezers afhaken voor de nieuwsbrieven die zij wel interessant vinden.

Evenwel, U kunt zo-dadelijk een kijkje nemen naar de belangrijkste Blogs die ik gemaakt heb (er gaan er later nog worden aan toegevoegd), wilt U die berichten blijven ontvangen, of is er iets dat U interesseert? klik op de site en schrijf U daar in op de nieuwsbrief of geef een like op de facebook-pagina’s die er zullen worden toegevoegd.

Ik Blijf U de volgende dagen op de hoogte houden van de werkzaamheden rond dit werk.

Groetjes en bedankt voor het begrip

Theo Herbots.

PS. voor onmiddellijke toegang tot al mijn Blogs ==>>KLIK HIER

De Facebook-pagina waar ik tot op heden alles heb op geplaatst vindt U hier beneden

https://www.facebook.com/HerbafitTheoHerbotsTienen/

Your e-mail signature
We all know how crucial email is to business today. With WiseStamp is available for Firefox, Chrome, and Safari and works with Gmail, Yahoo, AOL, and Hotmail email platfo…
Theo Herbots   INTERNET-ADVIES // INTERNET ADVICE, HERBAFIT Theo Herbots
photo Phone: 032497127049
Email: contact@businessschoolsite.org
Messenger: theo.herbots@live.be
Website: https://permacultuursite.net/
Website: http://mijntuin2016.com/
Address: Potterijstraat 151 / 3300 Tienen België
Contact me: http://wiseintro.co/theoherbots
Visit all my sites: http://gravatar.com/theoherbots
Other e-mail: theo.herbots@live.be
Visit also: https://businessschoolsite.org/

          

Laatste Bericht op site Facebook-Group-Permacultuur
download (1) contacteer ons
Bedankt voor het geven van aandacht aan dit bericht.
Vriendelijke groetThank you for giving attention to this message.
Sincerely

THEO HERBOTS

