Lees dan zeker dit artikel.

In het begin dat internet opkwam wilde iedereen zoveel mogelijk informatie vinden en ontvangenzowel via mail als via Social-Media. Evenwel er word momenteel via allerlei technieken e-mails en contacten via Social-Media verzameld dat een mens er vaak van terugschrikt om zijn mail-berichten of zelfs Social-Media nog te openen.

Gevolg, vaak worden er belangrijke mail-berichten niet meer geopend omdat men denkt dat het Spam is, met allerlei gevolgen van-dien.

Alhoewel ik ook graag heb dat mijn Blogs gelezen worden en dat ik sommige dingen kan aanbieden via het internet

“HAAT IK SPAM EVENZEER ALS U”

Alhoewel ik via mijn Social-Media zoals Linkedin, Facebook, Google, Twitter er in geslaagd ben om tienduizenden mail-adressen te verzamelen, wil ik deze mail-adressen niet gebruiken om aan e-mail-marketing te doen.

Mijn Blog-sites zijn verbonden aan verschillendeΒ Social-Media zoals Linkedin, Facebook, Google, Twitter en via deze weg kunnen mijn lezers vrijwillig kiezen of zij zich zonder enige verdere verplichting willen abonneren op de nieuwsbrief gekoppeld aan die Blog-sites.

Zij kunnen zich ten allen tijde uitschrijven en ook terug opnieuw inschrijven op de nieuwsbrief.

“BIJ DEZE ROEP IK IEDEREEN OP, ZOWEL LEZERS ALS UITGEVERS OM DITZELFDE PRINCIPE TOE TE PASSEN”

Houdt het zuiver, zend mail-berichten enkel naar diegenen die U echt wilt bereiken, voeg er eventueel een vaste handtekening bij (U vindt hiervan twee verschillende mogelijkheden van op deze site, in een volgend bericht zal ik uitleg geven van de verschillen tussen deze twee)

Gebruik enkel de Social-Media gekoppeld aan uw site om artikels te promoten, zodat mensen vrijwillig kunnen kiezen.

Promoot enkel artikelen via Facebook-groepen als dit een groep is die Γ©cht gericht is op dat bepaalde artikel.

Doe het voor de rest via de nieuwsbrief gekoppeld aan uw site, zodat iedereen vrijwillig kan kiezen of Zij / Hij dit wil ontvangen.

Graag uw reacties en bevindingen op dit artikel.

Vriendelijke groet en tot de volgende nieuwsbrief

Theo Herbots

 

